sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Sunnuntai 2.11

Pitkän matkan jälkeen olen viimein perillä. Lensin lentokoneella ensin Oulun (Oulunsalon) lentokentältä Helsinkiin ja sieltä sitten Lontooseen. Lentokentältä hetken etsiskelyn jälkeen löysin taksikuskini. Hän ystävällisesti ohjasi minut taksilleen ja lähdimme. Ajomatka kesti noin 40min ja perillä minun täytyi nostaa rahaa se 160 puntaa automaatista koska hänellä ei ollut kortinlukijaa autossa (vaikka muuten tyyrin näköinen mersu olikin :D). Ovella minua tuli vastaan perheen äiti, isä ja kaksi minua vähän nuorempaa poikaa (olivat tosi samannäköisiä vaikka eivät kaksosia olleetkaan). Sitten minulle opastettiin yleiset toimintatavat ja talon eri paikat. Juttelimme niitä näitä ja vanhempi poika näytti minulle tietokone/peli kokoelmaansa joka oli kyllä suurin mitä olen nähnyt. Hän olikin tietokone alalla. Annoin myös tuliaiset perheelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti